Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/22/21 in all areas

  1. Hejka, w tym temacie chciałbym zaproponować zmiany które mogłyby zostać wprowadzone na serwer, są to moje osobiste przemyślenia i zachęcam każdego by wyraził swoje zdanie dotyczące moich propozycji. Dlaczego zakładam taki temat? Otóż zbliżam się do maksymalnego poziomu 435 i gram w tą grę ponad rok czasu i uważam że posiadam wystarczające doświadczenie by móc wyrazić swoją opinie i zaproponować zmiany które myślę że wyszłyby każdemu na dobre, nie będę proponował nowych rzeczy które można by dodać do gry bo tego można by wymieniać dużo a wiadomo że każdy taki projekt jest czasochłonny. Propozycje będę wypisywał punktowo po kolei. 1. Podziemia Zombie: Na początek chciałbym poruszyć temat podziemi do których możemy się dostać za pomocą portalu który przenosi nas za opłatą która wynosi 10000 zeni i 100 Infernal Essence za każde piętro. Zmiany: -Zmienić koszt Wejścia na Kolejne piętra z 100 do 50 -Zmienić drop potworów, usunąć perły i zastąpić je kluczami do otwierania Treasure Chest Uzasadnienie: Po pierwsze często uczęszcza się tam w celu zrobienia misji dziennej gdyż dają więcej expa niż pozostałe ale ilość essencji potrzebne na wejście zniechęca na samym starcie szczególnie gdy musimy tam wchodzić w większej ilości osób, zmianę pereł uzasadniam tym iż na dzień dzisiejszy to miejsce jest mało uczęszczane ze względu na brak zysku a wypadanie kluczy myślę że zachęciłoby graczy do chodzenia tam i urozmaiciłoby trochę rozgrywkę. Rozumiem że nie może tam wypadać za dużo przedmiotów gdyż wchodzimy tam z ograniczoną ilością capa dlatego klucze byłyby odpowiednie. 2. Hunter Squad Zmiany: -zmienić misje z nagrodą w postaci kompasu i zegarka z 7 misji na 30 -zmienić system nagród za misje dzienne za poszczególne namioty i zamienić je na skrzynki z poziomem prawdopodobieństwa: 1 Namiot: Złota skrzynka 80% Platynowa 18% Diamentowa 1% 2 Namiot: Złota skrzynka 50% Platynowa 50% Diamentowa 2% 3 Namiot: Platynowa Skrzynka 80% Złota 20% Diamentowa 3% 4 Namioty: Platynowa Skrzynka 95% Złota 5% Diamentowa 5% Uzasadnienie: Na dzień dzisiejszy nikt nie robi misji dziennych bo się nie opłaca ich robić, nagroda jest zbyt słaba a myślę że skrzynki z pewną szansą na diamentową skrzynkę zachęciłoby graczy do robienia daily a co za tym idzie zapotrzebowanie na itemy które są tam potrzebne by się pojawiło i ożywiłoby trochę rynek, jak również zwiększenie poziomu na przedmioty które się dostaje z 7 misji uważam za zbyt wczesne a tak gracze mieliby powód by zrobić więcej misji. 3. Misje dzienne na Future 3.1 Drony Zmiany: -zmienić nagrodę z przedmiotów na Normal Future Orb Uzasadnienie: Pierwotny zamysł tej misji był chyba taki by ułatwić nowym graczom pozyskanie przedmiotów w razie śmierci i utraty ich na Future ale na dzień dzisiejszy ta misja jest bezużyteczna i nikt jej nie robi a myślę że orby przydałyby się każdemu a w szczególności nowym graczom którzy mogą mieć problem wydropić swoje pierwsze 9 orbów. 3.2 Future Orb Zmiany: -zmienić szansę na wypadnięcie seta Diamond Core i ustawić by z każdym kolejnym oddaniem orbów szanse zwiększałaby się o mały procent aż do uzyskania itemu po czym resetowała do 0 Uzasadnienie: Na tą chwile uzyskanie Diamond Core itemów tym sposobem graniczy z cudem i na dzień dzisiejszy znam tylko jedną osobę która miała na tyle szczęscia i wylosowała Diamond Core item, zmiana ta powodowałaby by gracz miał świadomość że małymi kroczkami zbliża się do celu i nie zniechęcałoby go do farmienia orbów. 4. Smocze Kule Zmiany: -Dodać opcje ponownego losowania jednego z dostępnych bonusów na przedmiocie Uzasadnienie: W grze składanie seta z zwykłych przedmiotów polega wyłącznie na szczęściu a dodanie takiej opcji by można by za losować ponownie wybrany jeden z 3 bonusów na przedmiocie w zamian za 7 smoczych kul dałoby szanse graczom na złożenie idealnego seta i zachęciłaby do zbierania smoczych kul gdyż na wyższym poziomie nie ma co z nimi robić prócz sprzedawania ich a z drugiej strony myślę że nie byłoby to przesadzone gdyż po raz kolejny polegamy na szczęściu. 5. Robotic Island Zmiany: -zmienić by można było tam wejść tylko z Premium Account Uzasadnienie: Sporo ilość osób robi Robotic Island z różnych kont by jak najbardziej zwiększyć zysk, dodanie opcji by można było tam wejść tylko z premium dałoby wam zastrzyk gotówki bo i tak myślę że opłacałoby się wykupić premium na innym koncie by tam chodzić. 6. Losowanie tasków Zmiany: -dodać opcje wcześniejszego losowania tasków za zeni w grze zależnie od naszego lvla dać przelicznik zeni by taki np 300 poziom płacił 80 tysięcy za losowanie ponowne Uzasadnienie: Sporo osób narzeka że po wróceniu z pracy nie mają zbyt dużo czasu by szukać taska który da im najwięcej expa więc moją propozycją jest by można było za gotówkę za losować jeszcze raz bez limitu czasu, uszczupliłoby to nadmiar pieniędzy na serwerze a pracującym graczom pozwoliłoby wybrać szybciej misje. 7. Fissure Zmiany: -dodać wypadanie z nich kluczy do otwierania skrzynek Uzasadnienie: Dużo osób nie atakuje Fissure na expowiskach gdyż nie widzą w tym żadnego sensu, a co za tym idzie w obrocie nie ma infernal essence, jeśli fissure dropiłyby klucze gracze mieliby korzyść z bicia ich a co za tym idzie na market trafiałyby infernal essence które nie były by komuś potrzebne. 7. Hell Zmiany: -zablokować możliwości wypadnięcia przez drogę węża Uzasadnienie: Od początku gry by skrócić sobie dystans, gracze schodzą do piekła po prostu spadając umyślnie z drogi węża, niestety dużo graczy(szczególnie początkujących) nie rozumie że podczas tego zabiegu jesteśmy bez blessów i możemy stracić cały plecak dlatego że w grze przyjęło się że najwięcej korzyści jest z zabijania gracza który właśnie w taki sposób będzie wracał po śmierci. Podczas zabijania kogoś, druga ekipa czeka już na niego w piekle i czai się na jego przedmioty. Dużo osób przestało grać przez ten sposób bo straciło wszystkie swoje przedmioty bo jak wiadomo w grze zmienia się itemy do biegania i najczęściej jak gdzieś przebiegamy mamy swojego głównego seta w plecaku.
    1 point
  2. Siemka, sam gram w tę grę ponad rok i mam nadzieje że moja odpowiedz pomoże w rozwinięciu tej pięknej gry, tak jak kolega który założył post to są moje odczucia oraz przemyślenia, gierce jeszcze dużo brakuje wiadomo ze wszystko z czasem się będzie pojawiać na lepsze i mam nadzieje ze się uda aby do tego doszło i stopniowo powiększać społeczność ROTSA 1. Ciężko mi to miejsce określić czy jest teraz w dobrym stanie czy nie, koszt wejścia jaki jest jest dobry bo szybko się zbiera te esencje z fissure tylko trzeba po prostu chcieć je zabijać, sama zmiana dropu jest dobrym pomysłem mogło by to zachęcić to większość graczy na każdym poziome do wejścia do portalu oraz farmic klucze na ostatnim mogły by spadać także diamond key bo na innym spocie nie bd spoilerował spadł mi 1 klucz przez prawie 2 lata grania, a w tym wypadku tutaj płacisz zeni oraz esencje które musisz zdobyć "poświecić czas" i miałbyś tam większą szanse niż na tym innym spocie, było by już 1 miejsce na zwyklej ziemi gdzie jakoś grinding by Cię wynagradzał. 2. Hunter Squad tutaj całkowicie się zgadzam, dużo lepszym i zachęcającym były by te skrzynki mogą być diamond chest do którego jest potrzebny klucz, powrót do pkt 1. 3. 3.1 Ta misja dzienna potrzebuje zmiany wynagrodzenia, 10 zwykłych orobów by wystarczyło bo by low lvl mogły bez większych problemów zdobyć te 1 orby na FE, a high lvl by miały dodatkową możliwość na zbieraniu ich raz dziennie i kumulować np na world bossa(zmiana systemu pojawiania się go by też się przydała np. co 2 miesiące o danej godzinie danego dnia ) 3.2 Admini dostali już fajny pomysł od gracza który zrobił największy opening w historii rotsa - tak jestem na duży + aby to weszło w życie bo na dzień dzisiejszy to nie ma sensu ich farmic ani oddawać. 4. Co do samego pomysłu bardzo fajny, ale nie za smocze kule, lepiej by było jak by powstał npc typu kowal który za xyz przedmioty oraz dana ilość zeni rolluje ci dany bonus na inny, w tym zakresie jest duża pula do popisu w jaki sposób można by to zaimplementować do gry. 5. Nie zgadzam się z tym bo to gra free to play, bardziej by to odstraszało graczy, a i tak w pewnym momencie musisz kupić pacca bo nie będziesz mógł zrobić pewnej misji i odblokować sobie dostępu to pewnych miejsc. 6. Tutaj mam mieszane uczucia co do tej zmiany pomysł sam w sobie bardzo dobry, dziś miałem taka sytuacje ze rolowałem przez 3h aby dostać te daily które daje mi najwięcej expa - pomysł, na nagrody za dzienne logowanie do 7 dni w którym ostatniego dnia była by karta do darmowego rollowania daily, a w 6 innych dniach dać jakieś małe bonusiki 7. Co do kluczy to się nie zgodzę ostatnio dostały buffa do expa za zabicie, ale dodać im np loota jak innym potworom (zwykła ziemia)to by bardziej zachęciło do ich zabijania lub orby zwykle lub high class (Future Earth) w zależności na jakim spocie lvlowym się pokażą. 8. To już problem graczy że nie potrafią przejść tej drogi albo specjalnie spadają aby skrócić sobie drogę. Pozdrawiam, DeVoR
    1 point
×
×
  • Create New...