Jump to content

Propozycja zmian


Miraxon
 Share

Recommended Posts

Hejka, w tym temacie chciałbym zaproponować zmiany które mogłyby zostać wprowadzone na serwer, są to moje osobiste przemyślenia i zachęcam każdego by wyraził swoje zdanie dotyczące moich propozycji. Dlaczego zakładam taki temat? Otóż zbliżam się do maksymalnego poziomu 435 i gram w tą grę ponad rok czasu i uważam że posiadam wystarczające doświadczenie by móc wyrazić swoją opinie i zaproponować zmiany które myślę że wyszłyby każdemu na dobre, nie będę proponował nowych rzeczy które można by dodać do gry bo tego można by wymieniać dużo a wiadomo że każdy taki projekt jest czasochłonny. Propozycje będę wypisywał punktowo po kolei.

1. Podziemia Zombie: Na początek chciałbym poruszyć temat podziemi do których możemy się dostać za pomocą portalu który przenosi nas za opłatą która wynosi 10000 zeni i 100 Infernal Essence za każde piętro.

Zmiany:

-Zmienić koszt Wejścia na Kolejne piętra z 100 do 50
-Zmienić drop potworów, usunąć perły i zastąpić je kluczami do otwierania Treasure Chest

Uzasadnienie: Po pierwsze często uczęszcza się tam w celu zrobienia misji dziennej gdyż dają więcej expa niż pozostałe ale ilość essencji potrzebne na wejście zniechęca na samym starcie szczególnie gdy musimy tam wchodzić w większej ilości osób, zmianę pereł uzasadniam tym iż na dzień dzisiejszy to miejsce jest mało uczęszczane ze względu na brak zysku a wypadanie kluczy myślę że zachęciłoby graczy do chodzenia tam i urozmaiciłoby trochę rozgrywkę. Rozumiem że nie może tam wypadać za dużo przedmiotów gdyż wchodzimy tam z ograniczoną ilością capa dlatego klucze byłyby odpowiednie.

2. Hunter Squad

Zmiany:

-zmienić misje z nagrodą w postaci kompasu i zegarka z 7 misji na 30
-zmienić system nagród za misje dzienne za poszczególne namioty i zamienić je na skrzynki z poziomem prawdopodobieństwa:
1 Namiot: Złota skrzynka 80% Platynowa 18% Diamentowa 1%
2 Namiot: Złota skrzynka 50% Platynowa 50% Diamentowa 2%
3 Namiot: Platynowa Skrzynka 80% Złota 20% Diamentowa 3%
4 Namioty: Platynowa Skrzynka 95% Złota 5% Diamentowa 5%

Uzasadnienie: Na dzień dzisiejszy nikt nie robi misji dziennych bo się nie opłaca ich robić, nagroda jest zbyt słaba a myślę że skrzynki z pewną szansą na diamentową skrzynkę zachęciłoby graczy do robienia daily a co za tym idzie zapotrzebowanie na itemy które są tam potrzebne by się pojawiło i ożywiłoby trochę rynek, jak również zwiększenie poziomu na przedmioty które się dostaje z 7 misji uważam za zbyt wczesne a tak gracze mieliby powód by zrobić więcej misji.
 

3. Misje dzienne na Future

3.1 Drony

Zmiany:

-zmienić nagrodę z przedmiotów na Normal Future Orb

Uzasadnienie: Pierwotny zamysł tej misji był chyba taki by ułatwić nowym graczom pozyskanie przedmiotów w razie śmierci i utraty ich na Future ale na dzień dzisiejszy ta misja jest bezużyteczna i nikt jej nie robi a myślę że orby przydałyby się każdemu a w szczególności nowym graczom którzy mogą mieć problem wydropić swoje pierwsze 9 orbów.

3.2 Future Orb

Zmiany:

-zmienić szansę na wypadnięcie seta Diamond Core i ustawić by z każdym kolejnym oddaniem orbów szanse zwiększałaby się o mały procent aż do uzyskania itemu po czym resetowała do 0

Uzasadnienie: Na tą chwile uzyskanie Diamond Core itemów tym sposobem graniczy z cudem i na dzień dzisiejszy znam tylko jedną osobę która miała na tyle szczęscia i wylosowała Diamond Core item, zmiana ta powodowałaby by gracz miał świadomość że małymi kroczkami zbliża się do celu i nie zniechęcałoby go do farmienia orbów.

4. Smocze Kule

Zmiany:

-Dodać opcje ponownego losowania jednego z dostępnych bonusów na przedmiocie

Uzasadnienie: W grze składanie seta z zwykłych przedmiotów polega wyłącznie na szczęściu a dodanie takiej opcji by można by za losować ponownie wybrany jeden z 3 bonusów na przedmiocie w zamian za 7 smoczych kul dałoby szanse graczom na złożenie idealnego seta i zachęciłaby do zbierania smoczych kul gdyż na wyższym poziomie nie ma co z nimi robić prócz sprzedawania ich a z drugiej strony myślę że nie byłoby to przesadzone gdyż po raz kolejny polegamy na szczęściu.

5. Robotic Island

Zmiany:

-zmienić by można było tam wejść tylko z Premium Account

Uzasadnienie: Sporo ilość osób robi Robotic Island z różnych kont by jak najbardziej zwiększyć zysk, dodanie opcji by można było tam wejść tylko z premium dałoby wam zastrzyk gotówki bo i tak myślę że opłacałoby się wykupić premium na innym koncie by tam chodzić.

6. Losowanie tasków

 

Zmiany:

-dodać opcje wcześniejszego losowania tasków za zeni w grze zależnie od naszego lvla dać przelicznik zeni by taki np 300 poziom płacił 80 tysięcy za losowanie ponowne

Uzasadnienie: Sporo osób narzeka że po wróceniu z pracy nie mają zbyt dużo czasu by szukać taska który da im najwięcej expa więc moją propozycją jest by można było za gotówkę za losować jeszcze raz bez limitu czasu, uszczupliłoby to nadmiar pieniędzy na serwerze a pracującym graczom pozwoliłoby wybrać szybciej misje.

7. Fissure

Zmiany:

-dodać wypadanie z nich kluczy do otwierania skrzynek

Uzasadnienie: Dużo osób nie atakuje Fissure na expowiskach gdyż nie widzą w tym żadnego sensu, a co za tym idzie w obrocie nie ma infernal essence, jeśli fissure dropiłyby klucze gracze mieliby korzyść z bicia ich a co za tym idzie na market trafiałyby infernal essence które nie były by komuś potrzebne.

7. Hell

Zmiany:

-zablokować możliwości wypadnięcia przez drogę węża

Uzasadnienie: Od początku gry by skrócić sobie dystans, gracze schodzą do piekła po prostu spadając umyślnie z drogi węża, niestety dużo graczy(szczególnie początkujących) nie rozumie że podczas tego zabiegu jesteśmy bez blessów i możemy stracić cały plecak dlatego że w grze przyjęło się że najwięcej korzyści jest z zabijania gracza który właśnie w taki sposób będzie wracał po śmierci. Podczas zabijania kogoś, druga ekipa czeka już na niego w piekle i czai się na jego przedmioty. Dużo osób przestało grać przez ten sposób bo straciło wszystkie swoje przedmioty bo jak wiadomo w grze zmienia się itemy do biegania i najczęściej jak gdzieś przebiegamy mamy swojego głównego seta w plecaku.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Co do zombie, ja osobiście nie jestem wstanie się wypowiedzieć, bo nigdy na nich nie byłem, ale gdyby wypadały klucze do skrzyń to zapewne bym zaczął chodzić, a co za tym idzie bym musiał mieć infernal essense i bym musiał bić fissure. 

Jeśli chodzi o hunter squad misję dziennie to bardzo by było miło jakby za dzienne misję była szansa na dostanie skrzyni, na pewno by to urozmaiciło grę dla tych co nie mają robić 😁

 

Co do orbow to zgadzam się w 100% z tym co napisałeś i popieram ten pomysł 

Co do smoczych kul, to nie do końca są ludzie którzy mają po 20 zestawów i teraz nagle dostaną znikąd mega boosta? A raczej możliwość dostania szansy na lepsze sety? Nie, moim zdaniem kule powinny być, albo do tych rzeczy które są przeznaczone, albo na sprzedaż, a nie teraz coś dodane za kule, nikt nie każe wam zbierać kul, a przynajmniej low lvle będą mogły sobie znajdować kule i robię all rzeczy z Jul które można zrobić typu spelle upgrade, czy to skille czy Kinto czy leczenie czy próba itemku. Kule powinny zostać takie jakie są. 

Co do losowania taskow to też słabe moim zdaniem sory, ale i tak już zrobili 3 rodzaje 30 min to nie jest wiele czasu, a np. Po powrocie z pracy możesz zalogować i sprawdzić jak nie pasuje to resetujesz i robisz wszystko to co byś zrobił np. Bo graniu, mycie się zjedzenie czegos itp, jak za drugim razem nie wyjdzie to pech, po to są 3 rodzaje żebyś miał szansę, a nie żeby teraz za kasę było można, bo h lvle nie mają co z kasą robić... Jakby poprzednie Twoje propozycje były zaakceptowane to uwierz że wtedy core sety klucze itp, będą na chodzie i hajs się skończy. 

 

 Co do robotic, to zgadzam się żeby tylko dzięki pacc było można tam wejsc.

 

Co do fissure, zgadzam się w 100% i popier ten pomysł, bo w tej chwili omijam wielkim łukiem je, bo są bezużyteczne jednym słowem 😁

 

Co do Hella nie wypowiem się, bo nie gram pod pvp, więc nigdy nie miałem z tym styczności. 

Edited by Czeszum
Link to comment
Share on other sites

Cześć Miraxon!

Dziękuję za przedstawienie swoich pomysłów!
Chciałbym powiedzieć, że jestem bardzo zadowolony z twojej chęci poprawy gry wszystkich graczy w trakcie twojego czasu gry. 🙂


1.
Cóż, nie zgadzam się co do zmniejszenia kwoty potrzebnej do wejścia i kolejnych pięter, ale częściowo zgadzam się z szansą na upuszczenie kluczy, bo moim zdaniem:

  • Bronze Key i Silver Key mogą pojawić się jako rzadkość w Gravediggers and Ghouls.
  • Platinum Key pojawi się z Wraiths z szalenie rzadką szansą. Haunted Zombie jako rzadkie...
  • Nie byłoby zrzutu Diamond Key, ponieważ istnieje on już gdzie indziej... 🤭

2.
Zgadzam się z indywidualnym podziałem na namioty, ale nie zgadzam się co do procentowego dropu ze skrzyń i w skrzyniach jako pojedynczych i podstawowych nagród. Może nastąpić poprawa w zakresie nagród, wraz z możliwością uzyskania skrzyń, będąc Diamond Chest "Insanely Rare".
Na pewno mogłyby być obecne w nagrodach, ale w rzadszy sposób oraz, że skrzynie otrzymywane poprzez Dailies nie wymagałyby kluczy, tak jak te otrzymywane w Monster Event...

3.1.
Zgadzam się co do zmiany itemów na Future Orbs, ponieważ ten pomysł jest bardzo ważny dla początkujących w Future Earth, szczególnie jeśli grają solo...

  • Stosunek orbów wynosiłby 1 do 1?
  • Rozwiązałoby to "problem" początkujących, ale w jaki sposób mogłoby to zabłysnąć w oczach bardziej zaawansowanych graczy?
  • Wymienić Future Orbs na doświadczenie?
  • Zamiana odbioru przedmiotów na przyszłe Future Orbs + doświadczenie?
  • Zamieniasz Future Orbs na mniejszą ilość Future Orb High Class?

3.2
Wydaje mi się, że w tym momencie porównujesz to do sposobu zdobycia Cyberzestawu z Wyspy Robotów, poprzez wysiłek graczy, czy mam rację?
Musimy wziąć pod uwagę, że biorąc pod uwagę rzadkość zestawu, możliwość wyboru atrybutów i użycia unikalnej umiejętności, ilość Future Orbs zużytych na osiągnięcie celu (zdobycie przedmiotu Diamond Core) byłaby co najmniej zbyt duża, a nawet mogłoby dojść do zresetowania licznika postępu do 0 z powodu jakiegoś niepowodzenia, jak to ma miejsce w przypadku ulepszania klejnotów...
Zgadzam się z tym rodzajem progresji opartej na wysiłku gracza, jednak jest kilka niuansów, na które należy uważać, aby uniknąć OP

4.
Nie zgadzam się z tym!
To przewartościowałoby je w sposób niespotykany do tej pory i ludzie z większą ilością czasu na grę, lepszym sprzętem Movement Speed i cierpliwością, mogliby w jakiś sposób zmonopolizować rynek i uniemożliwić nowe osiągnięcia, jak piękne skiny czy możliwość buffowania jakiejś techniki...
Moim zdaniem, alternatywnym zastosowaniem Smoczych Kul mógłby być Buff w konkretnej technice, dla każdej klasy, mający zastosowanie tylko w PvE...
Przedmioty dekoracyjne do domów, a także, jeśli w przyszłości będzie, skórka Shenlong do Depot, do którego można wejść wewnątrz domów... 😍

5.
Całkowicie się zgadzam!


6.
Dobrze rozumiem tę część o braku czasu na granie, chociaż... 🙁
Nie wiem, czy spamowanie dailies na czas wygaszania nie byłoby jakoś zbyt OP, choć zgadzam się, że znacznie poprawiłoby to jakość życia graczy, którzy nie mają już tyle czasu, by wciąż czekać 30min...
To powiedziawszy, moim zdaniem i biorąc pod uwagę ilość łupów, które można zdobyć podczas Daily, co sądzisz o zwiększeniu z sugerowanych 80k do gdzieś pomiędzy 110k - 160k? Wyższa wartość niż ta podana w polowaniu powinna również wpływać na graczy poniżej sugerowanego poziomu.
Zgadzam się również, że pomogłoby to zmniejszyć inflację, jednak będąc "bonusem", powinno być nieco droższe, więc sugerowana zmiana wartości...

7.
Zupełnie się z tym nie zgadzam.
Szczeliny zostały stworzone po to, by rodzić potwory, które upuszczają Infernal Essences, gwarantujące wstęp na polowania w podziemiach. 
Wydaje mi się, że 1. część sugestii odnosi się do braku chęci zabijania Szczelin i potworów, które w nich powstają... Dostęp do tych łowów można uzyskać poprzez użycie Infernal Essences, więc należy zwrócić większą uwagę na szczeliny... 🤭
Nie można narzekać na ilość Infernal Essences potrzebnych do uzyskania dostępu do kanałów tylko na podstawie braku zainteresowania zabijaniem biednych Szczelin...

8.
Całkowicie się zgadzam!

 

Uściski,
John.

Edited by John Hawk
Link to comment
Share on other sites

Siemka, sam gram w tę grę ponad rok i mam nadzieje że moja odpowiedz pomoże w rozwinięciu tej pięknej gry, tak jak kolega który założył post to są moje odczucia oraz przemyślenia, gierce jeszcze dużo brakuje wiadomo ze wszystko z czasem się będzie pojawiać na lepsze i mam nadzieje ze się uda aby do tego doszło i stopniowo powiększać społeczność ROTSA

1. Ciężko mi to miejsce określić czy jest teraz w dobrym stanie czy nie, koszt wejścia jaki jest jest dobry bo szybko się zbiera te esencje z fissure tylko trzeba po prostu chcieć je zabijać, sama zmiana dropu jest dobrym pomysłem mogło by to zachęcić to większość graczy na każdym poziome do wejścia do portalu oraz farmic klucze na ostatnim mogły by spadać także diamond key bo na innym spocie nie bd spoilerował spadł mi 1 klucz przez prawie 2 lata grania, a w tym wypadku tutaj płacisz zeni oraz esencje które musisz zdobyć "poświecić czas" i miałbyś tam większą szanse niż na tym innym spocie, było by już 1 miejsce na zwyklej ziemi gdzie jakoś grinding by Cię wynagradzał.

2. Hunter Squad tutaj całkowicie się zgadzam, dużo lepszym i zachęcającym były by te skrzynki mogą być diamond chest do którego jest potrzebny klucz, powrót do pkt 1.

3.

3.1 Ta misja dzienna potrzebuje zmiany wynagrodzenia, 10 zwykłych orobów by wystarczyło bo by low lvl mogły bez większych problemów zdobyć te 1 orby na FE, a high lvl by miały dodatkową możliwość na zbieraniu ich raz dziennie i kumulować np na world bossa(zmiana systemu pojawiania się go by też się przydała np. co 2 miesiące o danej godzinie danego dnia 🙂 )

3.2 Admini dostali już fajny pomysł od gracza który zrobił największy opening w historii rotsa - tak jestem na duży + aby to weszło w życie bo na dzień dzisiejszy to nie ma sensu ich farmic ani oddawać.

4. Co do samego pomysłu bardzo fajny, ale nie za smocze kule, lepiej by było jak by powstał npc typu kowal który za xyz przedmioty oraz dana ilość zeni rolluje ci dany bonus na inny, w tym zakresie jest duża pula do popisu w jaki sposób można by to zaimplementować do gry.

5. Nie zgadzam się z tym bo to gra free to play, bardziej by to odstraszało graczy, a i tak w pewnym momencie musisz kupić pacca bo nie będziesz mógł zrobić pewnej misji i odblokować sobie dostępu to pewnych miejsc.

6. Tutaj mam mieszane uczucia co do tej zmiany pomysł sam w sobie bardzo dobry, dziś miałem taka sytuacje ze rolowałem przez 3h aby dostać te daily które daje mi najwięcej expa - pomysł, na nagrody za dzienne logowanie do 7 dni w którym ostatniego dnia była by karta do darmowego rollowania daily, a w 6 innych dniach dać jakieś małe bonusiki 😄

7. Co do kluczy to się nie zgodzę ostatnio dostały buffa do expa za zabicie, ale dodać im np loota jak innym potworom (zwykła ziemia)to by bardziej zachęciło do ich zabijania lub orby zwykle lub high class (Future Earth) w zależności na jakim spocie lvlowym się pokażą.

8. To już problem graczy że nie potrafią przejść tej drogi albo specjalnie spadają aby skrócić sobie drogę.

Pozdrawiam,

DeVoR

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Siema, @DeVoR!

34 minutes ago, DeVoR said:

6. Tutaj mam mieszane uczucia co do tej zmiany pomysł sam w sobie bardzo dobry, dziś miałem taka sytuacje ze rolowałem przez 3h aby dostać te daily które daje mi najwięcej expa - pomysł, na nagrody za dzienne logowanie do 7 dni w którym ostatniego dnia była by karta do darmowego rollowania daily, a w 6 innych dniach dać jakieś małe bonusiki 😄

Bardzo podoba mi się pomysł z nagrodami za codzienne logowanie, może on trwać do 30 dni, gwarantując co najmniej 4 nagrody uważane za "dobre", jak ten Daily re-roll, będący 1 na tydzień...
To otwiera miejsce na inne mniejsze nagrody, takie jak te dostępne w otwarciu Twitch Boxa! 😍

Gdybyśmy mieli zrobić burzę mózgów, co oprócz nagród za pośrednictwem Twitch Box, można by dać jako codzienną nagrodę za log-in?

Uściski,
John.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Hej @Miraxon! Przede wszystkim wielkie dzięki za wszystkie propozycje oraz za formę ich przedstawienia. Bardzo podoba mi się opis problemu, przykład rozwiązania oraz uzasadnienie. Takie posty aż czyta się z zaciekawieniem ^^ Poniżej przedstawię opinię na każdy z punktów. Cieszę się, że jako prawie 435 level wyrażasz chęć poprawy i usprawnień gry.

1) Możliwe, że 'cena' wejścia jest zbyt wysoka, ale na chwilę obecną nie będziemy tego zmieniać. Tak jak sam pisałeś, potwory tam dają więcej expa niż normalne, więc jeśli ktoś będzie chciał wejść, to pójdzie farmić te esencje : ) Możliwe, że kiedyś zwiększymy ilość esencji w grze (np poprzez dodanie ich do loota niektórych noobów, bossów, itp), jednak na chwilę obecną i tak nie ma większego problemu z ich zdobyciem. Same Fissury może również dostaną małego boosta, ale o tym w punkcie 7.

2) Tu bardzo fajna propozycja zmiany. Jednak procenty muszą mieć 100, skoro dostaje się jedną skrzynkę : D Jeśli w pierwszym namiocie na skrzynkę mam 80% i nie wpadnie, zostanie mi 20%, z czego 18% na platynową, 1% na diamentową, a co z pozostałym 1%? 😛 Co do samej zmiany, to jak najbardziej na +. Odnośnie kompasu i zegarka - tu jak najbardziej również się zgadzam. Dużo osób robi tylko do 7 misji, aby odebrać zegarek i kompas i potem odpuszczają całkowicie questa. Masz rację, że jeśli zamienimy nagrody misji 7 na poźniejszą, to zachęci na pewno graczy do robienia większej ich ilości. W planach jest mini rework Hunter Squada, będziemy go na pewno urozmaicać, ale na chwilę obecną nie jest to priorytetem, więc nawet przybliżonej daty nie mogę podać.

3) Tutaj ciężko mi się odnieść do tych zmian. Nie wiem, czy zmiana nagrody z dronów jest konieczna, może bardziej zbuffowanie obecnej? Pomyślimy coś na pewno, bo masz rację, że może się nie za bardzo opłacać to daily  : D Co do Diamond Core Seta, to jak najbardziej coś da się zrobić, bo wielu graczy już narzekało na baaaaaaaaaaaaaardzo dużą rzadkość tego seta. Pytanie tylko, czy nie jest to jednak dobre, gdy przedmiot ma tak niezwykłą rzadkość, bo wydropienie go przyniesie mega uciechę ^^ Ale możliwe, że właśnie zwiększymy szanse z każdą oddaną ilością orbów. Jednak to również nie jest priorytetem.

4) Mamy już w planach pewien system odnośnie bonusów w itemach i ich ponownego losowania, ale szczegółów nie będę zdradzał : )

5) Tu całkiem ciekawa zmiana, myślę, że da się zrobić. Możliwe, że nawet dość niedługo ^^

6) O losowaniu tasków za zeni już myśleliśmy i na pewno pojawi się to w grze. Niestety nie wiem kiedy 😕

7) Bardzo prawdopodobne, że zwiększymy exp z Fissure i dodamy do nich klucze lub jakiś inny loot. Tak, aby każdy chciał bić te Fissurki : D

8 ) Tutaj się sugerowaliśmy Anime, tam spadało się z drogi węża, więc chcieliśmy to zachować. Możliwe, że dodamy w niektórych miejscach tam Non-pvp zone, aby właśnie nieświadomi gracze nie tracili swoich plecaków.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 10/23/2021 at 12:48 AM, John Hawk said:

Siema, @DeVoR!

Bardzo podoba mi się pomysł z nagrodami za codzienne logowanie, może on trwać do 30 dni, gwarantując co najmniej 4 nagrody uważane za "dobre", jak ten Daily re-roll, będący 1 na tydzień...
To otwiera miejsce na inne mniejsze nagrody, takie jak te dostępne w otwarciu Twitch Boxa! 😍

Gdybyśmy mieli zrobić burzę mózgów, co oprócz nagród za pośrednictwem Twitch Box, można by dać jako codzienną nagrodę za log-in?

Uściski,
John.

Hmm tutaj jest bardzo duża pula możliwości oraz nagród od fooda, hafl-senzu, senzu w początkowych dniach aby low lvl wgl mogli się dowiedzieć ze takie itemki oraz możliwość leczenia istnieje, eq z jakimiś bonusami, zeni, mała ilość PC, free rolle do daily, dekoracyjne rzeczy do domku, można bardzo dużo rzeczy wymieniać, wiadomo że pod koniec np 30 dnia jakiś skin do kinto, puara, 1h karta double loot, exp etc.

Edited by DeVoR
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, DeVoR said:

Hmm tutaj jest bardzo duża pula możliwości oraz nagród od fooda, hafl-senzu, senzu w początkowych dniach aby low lvl wgl mogli się dowiedzieć ze takie itemki oraz możliwość leczenia istnieje, eq z jakimiś bonusami, zeni, mała ilość PC, free rolle do daily, dekoracyjne rzeczy do domku, można bardzo dużo rzeczy wymieniać, wiadomo że pod koniec np 30 dnia jakiś skin do kinto, puara, 1h karta double loot, exp etc.

Tak, zgadzam się! Może zachęcenie graczy do polowania przez co najmniej 1h, aby otrzymać dzienną nagrodę (stamina<= 120), lub danie niektórym NPC w CC Biotech Lab, znajdującym się powyżej DP, funkcjonalności do dawania dziennej nagrody w zamian za jakieś zadanie, w zależności od poziomu...
Najbardziej intuicyjna dla nowych graczy jest koncepcja bonusów po zalogowaniu, z ograniczeniem niektórych bonusów do sytuacji, gdy gracz ma aktywowane konto premium...

Uściski,
John.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...