Jump to content
PffAff

Przebieg rozgrywki

Recommended Posts

Mam kilka pytań dotyczących gry.

  1. Czy dialogi oraz przedmioty będą w języku polskim ?
  2. Czy podczas śmierci traci się część przedmiotów i exp ?
  3. Czy będą dostępne jakieś blessy aby zapobiec trochę w utracie lvla ?
  4. Dostępny będzie system party a jeśli tak to czy jakoś wpłynie on na wspólny hunt (jakiś dodatkowy % do expa) ?
  5. Rozumiem że czary będą na hotkeye ale czy miksturki lecznicze także ?
  6. Będzie coś takiego jak konto premium (co takiego da jeśli będzie) ?
  7. Czy będzie item shop ?
  8. Postacie które są do wyboru różnią się umiejętnościami czy bez różnicy kogo wybierzemy a umiejętności nauczymy się w grze a może każda klasa ma przypisane umiejętności tylko dla danej klasy ?
  9. Jak wiele osób będzie w stanie pomieścić serwer by płynnie działał ?
  10. Jest maksymalny lvl bądź skille ?
  11. Co można zyskać przywołując smoka ?
  12. Twórcami gry są Polacy ?
  13. Czy dostępny będzie Polski GameMaster\ Osoba pomocna w grze ?
  14. Czy gra opiera się na silniku Tibi a może jest inny bądź zmodyfikowany ?
  15. Obowiązywał będzie system czaszek za zabójstwa ? Jak będzie on wyglądał ?
  16. Pvp będzie dostępny na całym świecie czy tylko na arenach ?
  17. Trening polegał będzie trochę na zręczności ale tak czy siak będzie trzeba siedzieć przed komputerem by wytrenować postać czy będą jakieś offline treningi ?
  18. Gra będzie dostępna na IOS bądź Androida ?
  19. Czy będą beta testy i postacie będą skasowane po wystartowaniu już głównej wersji gry ?
  20. W jakim przybliżonym terminie można spodziewać się włączenia serwera ?

Myślę że dużo część osób będzie miała podobne pytania także czekamy z niecierpliwością na odpowiedź :)

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, przepraszam za trudność pisania, nie mówię po polsku, postaram się odpowiedzieć na kilka pytań i mam nadzieję, że administratorzy odpowiedzą na pozostałe pytania.

8- Nie będziesz musiał nauczyć się mocy, zaczniesz od nich, odblokowując z poziomu swojej postaci.

image.png.a4711f03e67e948b17666a25c4d96da0.png

20- Powiedzieli, że możliwe jest, że beta będzie w 5 do 6 tygodni.

image.png.58503b768d7c3f695d28ef6d9f37b7cf.png

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podpinam się do tematu. :>

- Crafting? W jaki sposób zamierzacie go zaimplementować? Każda czynność odbywana "fizycznie" na narzędziach czy okienko?

- Przedmioty posiadające nazwy własne? Miecz Trunka, napierśnik Vegety?

- System reputacji i profity z tego płynące? Karma?

- Organizacje graczy (celowo nie użyłem słowa gildia)? Kontrole terytorium, wojny?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Również uważam, że najlepiej by było gdyby w samej grze dostępny był jedynie język angielski. Wykluczyłoby to z rozgrywki tak zwaną dzieciarnie (niekoniecznie mówię tu o wieku gracza tylko o jego dojrzałości), a i łatwiejsza byłaby komunikacja, handel i inne rzeczy, gdyż osoby przyzwyczajone, że wszystko mają w swoim języku zapominałyby o graczach, którzy również grają tylko na swoim języku (angielski jako fajny łącznik wszystkich narodów).

No i oczywiście przy jakichś update'ach nie trzebaby było tłumaczyć nowinek na kilka różnych języków. Oczywiście forum można utrzymywać w klimacie multi językowym.

Taka to moja opinia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 15.11.2017 at 10:11 PM, PffAff said:
  1. Czy dialogi oraz przedmioty będą w języku polskim ?
  2. Czy podczas śmierci traci się część przedmiotów i exp ?
  3. Czy będą dostępne jakieś blessy aby zapobiec trochę w utracie lvla ?
  4. Dostępny będzie system party a jeśli tak to czy jakoś wpłynie on na wspólny hunt (jakiś dodatkowy % do expa) ?
  5. Rozumiem że czary będą na hotkeye ale czy miksturki lecznicze także ?
  6. Będzie coś takiego jak konto premium (co takiego da jeśli będzie) ?
  7. Czy będzie item shop ?
  8. Postacie które są do wyboru różnią się umiejętnościami czy bez różnicy kogo wybierzemy a umiejętności nauczymy się w grze a może każda klasa ma przypisane umiejętności tylko dla danej klasy ?
  9. Jak wiele osób będzie w stanie pomieścić serwer by płynnie działał ?
  10. Jest maksymalny lvl bądź skille ?
  11. Co można zyskać przywołując smoka ?
  12. Twórcami gry są Polacy ?
  13. Czy dostępny będzie Polski GameMaster\ Osoba pomocna w grze ?
  14. Czy gra opiera się na silniku Tibi a może jest inny bądź zmodyfikowany ?
  15. Obowiązywał będzie system czaszek za zabójstwa ? Jak będzie on wyglądał ?
  16. Pvp będzie dostępny na całym świecie czy tylko na arenach ?
  17. Trening polegał będzie trochę na zręczności ale tak czy siak będzie trzeba siedzieć przed komputerem by wytrenować postać czy będą jakieś offline treningi ?
  18. Gra będzie dostępna na IOS bądź Androida ?
  19. Czy będą beta testy i postacie będą skasowane po wystartowaniu już głównej wersji gry ?
  20. W jakim przybliżonym terminie można spodziewać się włączenia serwera ?

1. Gra będzie w języku angielskim.
2. Podczas śmierci nie tracimy przedmiotów (jest możliwość utraty plecaka po zabiciu większej ilości osób) i umiejętności - tracimy tylko doświadczenie.
3. Zadbaliśmy o to aby gracz mógł zminimalizować utratę doświadczenia poprzez "resurrection system" - z pewnością przybliżymy wam to w jednej z zapowiedzi.
4. Dzięki party każdy z graczy będzie otrzymywał dodatkowy exp - zadbaliśmy o to aby gra polegała bardziej na team play.
5. Miksturki jak i leczenie również będą na hotkeye.
6. Konto premium będzie - możliwość latania na kinto (nie wnosi to dostępu do dodatkowych obszarów - wszędzie można dojść nie używając systemu latania ale zajmuje to więcej czasu), kupno kapsuł (domków).
7. Ciężko nazwać to item shopem - będą do nabycia przedmioty typu outfity, kamera do nagrywania itd. dużo rzeczy nie upraszczających gry a wnoszących wygląd. W sklepiku będą może 2 czy 3 przedmioty (w tym premium) które w małym stopniu mogą uprościć grę - każdy będzie mógł je również kupić od innego gracza za pieniądze w grze.
8. Każda klasa się od siebie czymś różni - umiejętnościami również.
9. Myślimy, że ograniczeniem będzie około 700 graczy (ze względu na wielkość mapy).
10. Maksymalnego poziomu nie ma - maksymalny skill to 99.
11. Smok może spełnić 1 z 3 życzeń w tym np. zmiana profesji.
12. Tak - jesteśmy z polski.
13. Cały team składa się z Polaków więc z pewnością ktoś się znajdzie :)
14. Opiera się na silniku TFS - nasza wersja jest dość "mocno" zmodyfikowana.
15. Mamy system płomyków - czaszek nie ma. Za zabójstwo mamy 15 minut pz. Jeden frag trwa 24 godziny.
Za zabójstwo 3 osób jednego dnia lub 8 w ciągu tygodnia przechodzimy na kolejny poziom płomyka gdzie przy zginięciu tracimy plecak (stan ten trwa 14 dni od ostatniego wbitego fraga)
Za zabójstwo 6 osób jednego dnia lub 16 w ciągu tygodnia przechodzimy na ostatni poziom płomyka gdzie przy zginięciu tracimy plecak, nie możemy atakować innych graczy i otrzymujemy 50% więcej obrażeń od innych graczy niż dotychczas (stan ten trwa 30 dni od ostatniego wbitego fraga)
16. Pvp będzie dostępne na całej mapie - wyjątkami są miasta które chronione są strefą non-pvp.
17. Trenować będziemy mogli tylko na siłowni (poza siłownią nie rosną nam umiejętności), każdy gracz może spędzić 60 minut dziennie na siłowni po tym czasie zostanie wyrzucony a czas regeneracji ponownego wejścia na siłownie będzie trwać 20 godzin (gracz może być w tym czasie zalogowany). Nie będzie czegoś takiego jak offline training.
18. Nic takiego nie planujemy.
19. Beta testy będą - postacie będą usunięte ale punkty premium które zakupi gracz zostaną zwrócone na oficjalnym starcie gry.
20. Nie chcemy przewidywać tutaj dat - wiadomo jak jest z grami. Myślimy, że już wszystko działa ale jednak wystąpi problem z którym będziemy się borykać kolejne 2 tygodnie.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rewelacja , czekałem na taką  grę .
Czekam z niecierpliwością ! :D

 

 

2 hours ago, Xukio said:

6. Konto premium będzie - możliwość latania na kinto (nie wnosi to dostępu do dodatkowych obszarów - wszędzie można dojść nie używając systemu latania ale zajmuje to więcej czasu), kupno kapsuł (domków).
7. Ciężko nazwać to item shopem - będą do nabycia przedmioty typu outfity, kamera do nagrywania itd. dużo rzeczy nie upraszczających gry a wnoszących wygląd. W sklepiku będą może 2 czy 3 przedmioty (w tym premium) które w małym stopniu mogą uprościć grę - każdy będzie mógł je również kupić od innego gracza za pieniądze w grze.

Jaki będzie mniej więcej koszt konta premium ? 

Edited by Wysuszony

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minutes ago, Wysuszony said:

Jaki będzie mniej więcej koszt konta premium ? 

Koszt premium na 30 dni to około 5 euro.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam jeszcze jedno pytanie : czy przed startem bety dodacie jakieś filmiki z transformacjami i atakami/umiejętnościami każdej postaci/profesji ?
pytam ponieważ to bardzo ułatwiło by wybór :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Animację czarów będą takie najzwyklejsze jak na Tibii (Dragon Ball ots'ach) czy może jakoś bardziej to rozbudowaliście? i jeszcze jedno, z tego co przeczytałem to Return of the Saiyans nie będzie serwerem typu - "pay to win"?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 16.11.2017 at 3:19 PM, Wysuszony said:

 

Patrząc w odpowiedzi z pkt 6 i 7 mozna wywnioskować ze nie bedzie pay to win.

Pozatym 25zl miesięcznie to nie duzo jezeli chodzi o premke ;) co do grafik to na filmiku/trailerze z gry widać ze grafiki sa dużo ładniejsze. 

Edited by Wysuszony

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Wysuszony said:

Patrząc w odpowiedzi z pkt 6 i 7 mozna wywnioskować ze nie bedzie pay to win.

Pozatym 25zl miesięcznie to nie duzo jezeli chodzi o premke ;) co do grafik to na filmiku/trailerze z gry widać ze grafiki sa dużo ładniejsze. 

Chodzi mi o to, czy np. jak będzie się używać "Kamehameha" to będzie po prostu fala od postaci wylatywać czy może postać będzie jakoś ręce układać i dopiero po tym fala, coś w tym stylu bardziej mi chodzi. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Alzotr said:

Chodzi mi o to, czy np. jak będzie się używać "Kamehameha" to będzie po prostu fala od postaci wylatywać czy może postać będzie jakoś ręce układać i dopiero po tym fala, coś w tym stylu bardziej mi chodzi. :)

Aktualnie bez "efektów specjalnych" będzie. Czyli to co widoczne trailerze. Możliwe, że w przyszłości będziemy wprowadzać aktualizację i takowe efekty.

Share this post


Link to post
Share on other sites
50 minutes ago, Xukio said:

Aktualnie bez "efektów specjalnych" będzie. Czyli to co widoczne trailerze. Możliwe, że w przyszłości będziemy wprowadzać aktualizację i takowe efekty.

Mam jeszcze jedno pytanie, na chwilę obecną jakbyś miał zapowiedzieć start serwer'a to na kiedy? Pytam się ze względu na to, że pisałeś wyżej coś o jakimś problemie z którym będziecie się pewnie długo męczyć, to wpłynie na późniejszy start serwera niż to przewidziałeś w prezentacji czy bez problemu 5-6 tygodni się wyrobicie? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

W prezentacji pisaliśmy, że 5-6 tygodni do beta testów - ale nie chcemy nic obiecywać. Oficjalnego startu gry nigdzie nie zapowiadaliśmy i zapowiadać na tę chwilę nie będziemy. Zobaczymy ile błędów wypłynie podczas open beta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liczę na Was, że dacie radę zrobić to jak najszybciej. W końcu coś innego niż te wszystkie takie same ots'y. Czekam z niecierpliwością! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie jak duża będzie mapa, czy jest inspirowana mapą z innych db ots czy jest robiona od zera, no i czy jest lub będzie wprowadzony system sag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gra ma potencjał nigdy nie grałem w tego typu grę ale wygląda epicko i bardzo zachęcająco. Mam pytanie czy będzie coś w stylu "refer a friend" ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy macie to juz przetestowane czy nie ale jezeli nie to polecam zmniejszyc hp i mane na lvl, co trans. Nie wiem ile bedzie sie wbijalo 230lvl ale na filmiku widze Trunksa ktory ma 21k hp i 34k ki wieje troche wodbo gdzie bylo po kilka paskow hp i many, jezeli to ma byc ots RPG to zmniejszylbym to dwukrotnie lub nawet wiecej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 25.11.2017 at 12:00 PM, Rasteiro said:

Mam pytanie jak duża będzie mapa, czy jest inspirowana mapą z innych db ots czy jest robiona od zera, no i czy jest lub będzie wprowadzony system sag

Mapa będzie dość duża. Jest to pojęcie względne ale osobiście uważam ją za sporą. Robiona od podstaw przez zespół. System sag będzie jak najbardziej występował.

On 25.11.2017 at 2:31 PM, Sauron said:

Bedzie to ots hunt team, team play, rpg?

Team hunt jak najbardziej. Nie będę spoilował ale część postaci stworzona będzie wprost do team huntu ale oczywiście jeśli ktoś lubi zdobywanie doświadczenia solo to też znajdzie sobie miejsce w Return of the Saiyans. Serwer jest jak najbardziej RPG.

 

On 25.11.2017 at 10:02 PM, jsmyk said:

Gra ma potencjał nigdy nie grałem w tego typu grę ale wygląda epicko i bardzo zachęcająco. Mam pytanie czy będzie coś w stylu "refer a friend" ?

Nie zastanawialiśmy się nad "refer a friend" ale jeśli masz jakieś sugestie to chętnie przeanalizujemy.

 

8 hours ago, Sauron said:

Nie wiem czy macie to juz przetestowane czy nie ale jezeli nie to polecam zmniejszyc hp i mane na lvl, co trans. Nie wiem ile bedzie sie wbijalo 230lvl ale na filmiku widze Trunksa ktory ma 21k hp i 34k ki wieje troche wodbo gdzie bylo po kilka paskow hp i many, jezeli to ma byc ots RPG to zmniejszylbym to dwukrotnie lub nawet wiecej.

Zdrowie i Ki u Trunksa zostało sztucznie zwiększone na potrzeby testów. Obecnie jest już na zdecydowanie mniejszym poziomie. Na tą chwilę ilość zdrowia postaci, jak i ich Ki nie są dla nas priorytetowe. Chcemy przygotować grę do startu beta testów. Szczerze mówiąc dopiero wtedy tak naprawdę będziemy w stanie zweryfikować tą kwestię. Oczywiście jeszcze przed starem będą pewne korekty. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wlasnie zobaczylem na prezentacji ze chcecie odpalic 2 servery europa i brazylia, dla mnie, kolegow i pewnie wiekszosci graczy bedzie to dosyc glupie bo watpie ze bedzie gralo tam 1000 osob chociazby na 1 serverze. Brazylia bedzie miala pewnie wiecej osob bo dosc duza czesc tibii to Brazylijczycy i Polacy okolo polowa osob ktore to wiedza pewnie pojda na brazylijski server.

Z mojej strony polecam odpalic jeden server lepiej jak bedzie gralo na jednym powiedzmy 300osob niz na jednym 50 a na drugim 250.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8.12.2017 at 12:11 AM, Sauron said:

Wlasnie zobaczylem na prezentacji ze chcecie odpalic 2 servery europa i brazylia, dla mnie, kolegow i pewnie wiekszosci graczy bedzie to dosyc glupie bo watpie ze bedzie gralo tam 1000 osob chociazby na 1 serverze. Brazylia bedzie miala pewnie wiecej osob bo dosc duza czesc tibii to Brazylijczycy i Polacy okolo polowa osob ktore to wiedza pewnie pojda na brazylijski server.

Z mojej strony polecam odpalic jeden server lepiej jak bedzie gralo na jednym powiedzmy 300osob niz na jednym 50 a na drugim 250.

Teraz na Dragon Ball jest hype,wiec spokojnie powinno byc po 700-1000 graczy na obu serwerach.

 

Mam pytanie - jaki lvl bedzie levelem "wysokim" na rots? 100, 200, 500, 1000 a moze 2000? Bedzie level cap?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...