Jump to content

Wizi

Administrators
  • Content Count

    125
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

Wizi last won the day on May 23

Wizi had the most liked content!

Community Reputation

21 Excellent

7 Followers

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Prosimy w takim razie wszelkich chętnych kierowców o pisanie via PM
  2. W takim razie Ty jesteś w stanie expić na jeszcze lepszych mobach niż Crystal Roboty, zakładając, że Gohan jest ich w stanie brać po 8. Co do sag to tak jak przecież pisałem w poście powyżej - zajmujemy się nimi. 4 room pewnie również w swoim czasie się pojawi, ale przedtem chcemy poprawić Team Fight event. Balans postaci nie ma się aktualnie najgorzej. Jeśli jest coś do poprawy, to czekamy na konkretne argumenty, bo znów piszesz ogólnikowo, nie popierając tego żadnymi dowodami. Z tego też względu zwyczajnie dołączanie do dyskusji z Tobą nie ma większego sensu, bo rzucasz hasłami, nie podając żadnych szczegółów - "Tanki lepsze niż Half Tanki", "DPS wyciąga tyle EXPa, że nie da się nawet do tego zbliżyć Half Tankiem", "Piccolo zadaje 2k DMG, Vegeta 2.4k" - tutaj nie zweryfikowałeś nawet DPS swojej własnej postaci, podałeś tylko liczby, które miały na celu zdeklasowanie DMG Vegety, co raczej mizernie finalnie i tak wyszło i teraz już całkowicie zmieniasz temat i zadajesz pytania z całkiem innej beczki, np. takie jak: Jest masa tytułów, które nie pokazują liczby online w swoich grach i ma to bardzo korzystny wpływ na ilość graczy. Głównie chodzi tutaj o zabieg psychologiczny, w którym gracze oceniają to, jak się ma dana gra, uwzględniając liczbę graczy na samym starcie gry i po jakimś czasie. Gry mają tendencje spadkowe - w większości przypadków (a szczególnie tytułu MMORPG), więc jeśli gracz by sobie spojrzał, że np. gra w grę 1000 osób pierwszego dnia, a po miesiącu 600, to mógłby błędnie pomyśleć, że gra umiera, a w rzeczywistości gra ma się bardzo dobrze - to początkowe statystyki są zawsze zawyżone przez hype, marketing, nową ekonomię (każdy ma szansę bycia najlepszym) i tu można byłoby jeszcze wymieniać. Z tego też względu nie pokazujemy liczby graczy online i nigdy nie będziemy pokazywać, niezależnie czy w grę będzie na pewnym etapie grało 5 000, 2 000, czy 150 osób. Dbamy o zdrowe podejście do tytułu, a nie sugerowanie się statystykami. No i znów rzucanie hasłami bez weryfikacji informacji, które w sumie można sprawdzić w 30s wchodząc np. na Discord w zakładkę patch-notes. Jeśli wprowadzalibyśmy patche co 3 miesiące, to byłby 1 patch do tej pory, a było ich znaaaacznie więcej. Ale super się do czegoś doczepić wypisując brednie, nie? O tyle co Hot this week, nie jest jakieś bardzo istotne (ale z pewnością pomoże nakierować graczy, którzy zamiast kupować Puar Stone, kupują skina do Puara), to tłumaczenie akurat jest. Wiele osób, czy to z Polski, czy Brazylii nie ma zbyt wielkiej styczności z językiem angielskim i np. zrobienie questa na Kinto zajmuje im 30 minut, jeśli pomagają sobie google translate. Niektórzy wymiękają i nie robią go w ogóle, bo zwyczajnie nie są w stanie. Dla kontrastu dodam, że popularny streamer z Brazylii - Nattank wykonywał Quest około 15 minut z pomocą widzów. No i jeszcze raz to podkreślę - to, są poboczne rzeczy, którymi się zajmujemy, czyli nie spędzamy nad nimi zbyt wiele czasu. Naszym głównym celem są aktualnie sagi i tak przez pewien czas pozostanie.
  3. Vegetą masz tak wiele technik AOE, że CDki z pewnością nie stanowią na huncie wielkiego problemu. Twój DPS jest znacznie większy od jakiegokolwiek Tanka i to jest niezaprzeczalne, a jeśli już jakiś Tank ma większy od Ciebie DPS na poszczególnych mobach, to bardzo możliwe, że jest zaopatrzony w lepsze itemy (np. More DMG to Monster) lub Ty sam robisz coś źle. Pod względem DMG nie masz oczywiście co się równać z DPS'ami bo rzecz jasna to oni spełniają ów rolę. Jako Vegeta masz dużą przeżywalność, co pozwala Ci stać przy mobach na Twój, a nawet wyższy poziom, czym nie pochwali się DPS, bo zwyczajnie jego ilość zdrowia oraz brak technik wspomagających (takich jak np. Vegety Smell of Fear, czy Passywka) mu na to nie pozwoli. Gra Half Tankami jest znacznie prostsza niż DPSami ze względu na łatwość utrzymania się przy życiu zarówno w PVE, jak i PVP. Co do passywki najlepszej techniki Vegety, to raczej sprowadzenie się do 50% zdrowia dla Vegety nie jest problemem ze względu na wcześniej wymienioną technikę oraz pasywke, które Cię podtrzymują przy życiu. Nie zmienia to faktu, że cyfry jeszcze nie raz mogą zostać zmienione, jeśli sytuacja będzie tego wymagać i np. zamiast 30% DMG Vegety technika będzie wzmocniona o 50%, a wymóg posiadania poniżej 50% zdrowia może zostać zmienione na np. 65%. Takie zmiany są bardzo łatwe we wprowadzeniu, kwestia tego, że aktualnie Vegeta naprawdę ma się dobrze, wbrew Twoim założeniom. Bardzo mocno się go uczepiłeś, a jest to akurat postać, która została najwięcej razy buffowana w grze i jest aktualnie w zadowalającym stanie dla większości graczy. Co do kolegi, który Gohanem na pododbnym do Twojego poziomu robi 3.2kk expa, to zrób experyment i sprawdź, ile Ty robisz, bo napisanie "vegeta solo nawet bym choć trochę nie zbliżył się do tej liczby" nie mówi nam zbyt wiele. Tylko oczywiście miej na uwadze takie rzeczy jak stamina, czy też przedmioty. Może kolega zwyczajnie miał exp boosta, pillsy oraz bonusy, które sprzyjały mu na tych mobach? Upewnij się i spróbuj poeksperymentować raz jeszcze z kolegą, bo nie powinieneś aż tak bardzo odstawać pod względem doświadczenia od niego, jeśli macie podobne poziomy/skille/przedmioty/pillsy/implanty/stamine. Rozumiem Twoją niecierpliwość i chęć natychmiastowych zmian, ale to nie jest takie proste, jak Ci się wydaje. Jeśli piszemy, że mamy coś na uwadze, albo, że mamy w planach zmiany danej rzeczy, to w żaden sposób nikogo nie próbujemy okłamać. Jeśli rzuciłbyś okiem na patche, które pojawiły się od początku roku i sugestie użytkowników, które zostały kierowane tutaj na forum, w grze, czy discordzie, to zobaczyłbyś spore pokrycie. Co prawda nie jesteśmy w stanie sprostać wszystkim oczekiwaniom i prośbom graczy, bo zwyczajnie nie jest to możliwe. Tyle ile graczy, tyle jest różnych pomysłów, sugestii, czy nawet zażaleń - te które się w dużej mierze pokrywają, staramy się jak najszybciej wprowadzać. Najwięcej osób ostatnimi czasy pisało o sagach i konieczności ich wprowadzenia i tym też aktualnie się w głównej mierze zajmujemy, co nie znaczy, że odpuszczamy sobie całą resztę. Wiele graczy z topki skarży się na brak system wojen i też to z pewnością będzie w najbliższym czasie na naszym celowniku. PS. Co do Twojego comba na Vegecie, to spróbuj Bing Bang Attack -> Finger Blast -> Final Impact. Tylko tak jak już napisałem w poprzednim poście, w PVE najlepszego zastosowania te combo nie ma, ale w PVP wręcz przeciwnie. Jeśli dobrze użyjesz powyższe techniki, to powinny wejść wszystkie w przeciągu 0.70s~
  4. Witam, Główny temat, jaki poruszyłeś to BALANS i do tego też się odniosę. W swoim pierwszym poście dla porównania wziąłeś Tanka Piccolo oraz swoją postać Vegete (Half Tanka) i przytoczyłeś liczby, które się jak najbardziej zgadzają, czyli na 130 poziomie Piccolo zada 2000 DMG, kiedy to Vegeta zada 2400 DMG ze swojej najlepszej techniki. Mimo tego, ze liczby się zgadzają, to warto byłoby poszerzyć aspekt swoich badań i zwrócić uwagę nie tylko na pojedynczy hit a na ogólny DPS (damage per second) danej postaci. Vegetą w PVE na Twoim poziomie możesz używać Final Explosion, Galick Gun, Big Bang Attack, Blaster Burst. Wyrzucając się ze wszystkich technik, zadasz około 9000 DMG na swoim poziomie (a nawet więcej, jeśli Final Explosion uderzysz na passywce), kiedy to Piccolo zada raptem 6300 DMG - tutaj już widać różnice, prawda? W finalnym rozliczeniu Vegeta wychodzi jeszcze lepiej bo w rzeczywistości nie uderzasz raptem 4 technik, aby wyczyścić wszystkie moby dookoła siebie, często gęsto ponawiasz techniki, które już wcześniej użyłeś, jak tylko zejdą z Cooldowna. Vegety dużą zaletą jest to, że ma wiele technik o przybliżonym do siebie DMG, więc jego najlepsza technika wcale pod względem DMG nie odstaje mocno od reszty, chyba że skorzysta się z jej passywki, która jest dostępna po odblokowaniu życzenia u Shen Longa - wtedy z pewnością różnica będzie zauważalna. Warto też wspomnieć, że w PVP, każdy z Half Tanków ma swoje combo, które bardzo rozróżnia pod względem DPS Tanków a Half Tanków. Vegetą jesteś w stanie użyć niemalże 3 technik w tym samym momencie. Dodam jeszcze, że nie da się doprowadzić serwera do stanu, gdzie wszystkie postacie będą sobie równe, bo to oznaczałoby, że każda postać musiałaby mieć techniki/transformacje na tym samym poziomie, dodatkowo taką samą ilość transformacji no i najlepiej jeszcze, aby techniki były tego samego typu, czyli jak np. Piccolo miałby technike AOE na 50 poziomie, to Vegeta również musiałby mieć technike AOE, bo jeśli nie to zawsze można zarzucić, że Piccolo ma lepiej bo już od 50 poziomu może sobie AOE expić, itd. Każda gra musi mieć jakąś różnorodność, a to zawsze prowadzi do tego, że balans będzie naruszony. Balans to nie rzecz, którą da się doprowadzić do stu procentowego porządku. Są gigantyczne tytuły, które na rynku widnieją od 10 lat i gra w nie miliony graczy, a balans to rzecz, która jest poruszana w każdym update i mimo tego, zawsze znajdą się postacię/przedmioty, które są mocniejsze od innych. Oczywiście nie znajdujemy w tym żadnego wytłumaczenia, że balans postaci u nas jest idealny i nigdy już nad nim nie będziemy pracować - tak nie jest i nigdy nie będzie. Sam Vegeta od startu serwera był zmieniany wiele razy, w tym właśnie została zmieniona jego technika Blaster Burst, która z pewnością teraz spisuje się lepiej niż jej poprzednia wersja no i oczywiście doszedł Galick Gun, który również wzmocnił Vegetę. Nad samym balansem będziemy pracować non-stop, więc jeśli widzicie jakieś wady w swoich postaciach, to je punktujcie. My staramy się wszystko czytać i działamy w przypadku gdy zauważymy jakieś istotne rzeczy, które wymagają zmiany. Nie zawsze mamy jednak czas odpisywać na każde zapytanie, czy też zażalenie z pojedyncza, bo takich pojawia się masa na discordzie, forum a jeszcze więcej w grze, co nie znaczy, że je ignorujemy. Im częściej poruszana jest jakaś kwestia, tym bardziej daje nam to znać, że wymaga ona jakiegoś działania z naszej strony.
  5. Wizi

    Heal System

    Unfortunately we've not added it to the game yet. I've just added it to our Task List so sooner or later it will be added to the game. Thanks for reminding.
  6. Dende i jego balans Z pewnością w Twoim temacie pojawiło się wiele słusznych uwag co do Dende i jego roli w grze. Aktualnie pracujemy nad tym, aby był on bardziej użyteczny i pożądany w drużynie. Już w najbliższym patchu pojawią się pierwsze owoce naszych prac w grze i z pewnością nie zaprzestaniemy na tym, co się pojawi. Moby Łatwość w pokonywaniu potworów wiąże się z brakiem mobów wysoko poziomowych (np, 500-600 LVL), które by stanowiły wyzwanie dla grupy osób, które mają np. 280 poziom. Z czasem takie moby będą się pojawiać w grze i aby tank mógł zbierać je na siebie w większych ilościach, będzie musiał przy sobie mieć Supporta. Eventy i nagrody Team Fight event z pewnością sprawdzał się we wcześniejszych fazach gry, jak była zgromadzona masa osób na niskich poziomach i zawsze było z kim rywalizować, a Teamy były jako tako wymieszane. Aktualnie na wysokich poziomach gracze walczą non stop z tymi samymi osobami i współczynnik umiejętności indywidualnych graczy nie ma tutaj żadnego znaczenia. Planujemy to zmienić, wyrównując wszystkich graczy do danego poziomu na TF evencie (np. 150) . Wymóg dołączenia do Eventu zostanie również zmieniony do np. 150. W takim przypadku, zamiast dobierać graczy na podstawie ich poziomów, będziemy ich dobierać zależnie od ich rangi PVP. Tym też sposobem gracze z największą ilością PVP Pointów będą walczyć między sobą, co będzie stanowiło zdrową rywalizację. Co więcej, mamy w planach wdrożenie możliwości odblokowania nowych nagród z Monster Zone oraz Team Fight eventu. Co prawda aktualnie są to jedynie plany, więc nie chce obiecywać, że niedługo to się pojawi, ale z pewnością zdajemy sobie sprawę z tego, że chcecie coś więcej niż Golden Chest i pewnego dnia to dostaniecie. Bugi Uciekanie do PZ mając Flame tudzież condition In Fight spowodowany atakowaniem graczy, zostało już w większości przypadkach zażegnane. Jeśli się nie mylę, została jedynie możliwość ucieczki na event, co również zostanie wkrótce załatane. Ogółem wszystkie bugi, nad którymi pracujemy oraz etap naszych prac można śledzić na specjalnie dedykowanej dla graczy tablicy Trello: https://trello.com/b/zmcNfLzS/rots-task-list
  7. Wizi

    BUG ARENA

    Hi, We're aware of that issue and it will be fixed in the next patch.
  8. Pozwolę sobie zrobić copy&paste, bo temat był już poruszany na Discordzie. "Nikt tutaj nie dostaje bana "za prawdę", a za brak umiejętności ukazywania tej prawdy w sposób godny podjęcia dyskusji no i dodatkowo niezgodny z regulaminem ze względu na wulgaryzmy, obrazę, etc." Skoro otrzymałeś bana to z pewnością złamałeś regulamin.
  9. Sprzedanych przedmiotów nie da się odzyskać. Aby uniknąć takich sytuacji nie należy nosić do sklepu, w którym sprzedajemy przedmioty swojego ekwipunku w plecaku. Z czasem możliwe, że dodamy konieczność potwierdzenia, tego że chcemy sprzedać przedmiot z bonusem >=T3.
  10. Wizi

    Energia Ki

    Transformację dodają nam Ki do bazy niezależnie od tego, czy są tymczasowe, czy stałe. Techniki pobierają %Ki od bazy, a nie od całości Ki jakie posiada nasza postać. Senzu jak i food bierze pod uwagę bazę + dodatkowe Ki jakie posiadamy z przedmiotów.
  11. Wizi

    Energia Ki

    Ki bonus jest jak najbardziej użyteczny, kwestia tego, że nie na wszystkie postaciach (tak jak zresztą każdy inny bonus). Dla Dende jest mało opłacalny (chyba że na niskim poziomie), ale już dla takiego Buu, który bazowo ma małą ilość Ki może być korzystniejszy. Przykład dla Buu: ~150 lvl ma 3000 Ki. Jeśli założy najlepszy możliwy zestaw, który da mu 2500 Ki, to dzięki temu regeneracja z fooda %, np. kokosów, jest prawie 2 krotnie większa, a pobór Ki przy technikach jest taki jak przed założeniem seta. Jeśli Buu np. używał techniki, która mu zabierała 10% (300) Ki, to po założeniu seta zabiera mu tyle samo, kwestia tego, że teraz te 10% Ki regeneruje mu się w blisko 2s, a przedtem w 4 sekundy. Dodatkowo jego pula Ki jest znacznie większa, co wpływa również na ilość regenerowanego Ki z Senzu Beans. Im mniej postać ma Ki tym bardziej korzystne jest używanie Ki bonusu. Dzięki niemu z pewnością gracz jest w stanie dużo więcej zeni wyciągać podczas swoich wypraw. Dla postaci typu Dende, Gohan czy Trunks bonus jest bardzo mało opłacalny na wyższych poziomach, bo wtedy mają masę Ki i sam bonus stanowi zbyt małą część ich Ki, wtedy też warto pomyśleć nad innymi bonusami, które zapewnią nam lepszy zysk podczas huntów. Z pewnością dobrymi zamienniki będą %Ki Regen lub %Ki Reduction. No i właśnie - który lepszy? Policzmy w takim razie sami. Bonus %Ki Reduction wpływa na poziom naszego Ki wyłącznie, wtedy kiedy używamy technik, a %Ki Regen działa non-stop. Mając to na uwadze, załóżmy, że np. gramy Gohanem, jemy kokosy i raz na 11 sekund (zakładając, że taki czas nasz tank luruje na siebie moby, na których wyrzucamy się z Ki), przez 9 sekund używamy technik, które łącznie zabierają nam 60% KI (3x Super Masenko, 3x Masenko) - w takim przypadku dzięki bonusowi 50% KI Reduction zaoszczędzimy 30% KI i dodatkowo w ten czas Kokosy zregenerują nam 42% Ki, czyli w finalnym rozrachunku jesteśmy 12% Ki na plusie. Przy takiej samej symulacji 5% KI Regen bonus w 20s zwróci nam 50% Ki i w tym też czasie otrzymamy 42% Ki z kokosów, czyli jesteśmy 32% Ki na plusie. Różnica między %Ki Reduction a %Ki Regen jest tutaj zauważalna - 20% KI więcej w przeciągu 20s używająck %Ki Regen. Oczywiście tutaj wszystko zależy od sytuacji, bo zamiast 60% Ki możemy używać 100% Ki w przeciągu tych 20s i wtedy już bonus Ki Reduction wpływa tak samo na Twój stan Ki, jak %Ki Regen, a dodatkowo z każdym kolejnym procentem Ki zużytym powyżej 100% w przeciągu 20s, bonus %Ki Reduction jest lepszy od %Ki Regen. W rzeczywistości wszystko zależy od tego, w jakim czasie ile %Ki zużywamy. Mając te dane, możemy z łatwością obliczyć jaki bonus będzie dla nas korzystniejszy w danej sytuacji. Podsumowując: Każdy bonus ma jakieś zastosowanie w grze, ale nie każdy nadaje się dla wszystkich postaci. Ki bonus może być lepszy dla Buu, ale gorszy dla Trunksa, a np. Attack Speed bonus znów lepiej spisze się na Trunksie niż na Buu. Wszystkie bonusy z pewnością są sytuacyjne i zależne od naszych preferencji.
  12. Tak jak już w sumie przekazałem Ci w prywatnej wiadomości - niestety nie wiele mogliśmy w tej sprawię zrobić. Nie jesteśmy w stanie dokładnie zweryfikować czy doszło do transakcji. Bardzo możliwe, że opcja wystawiania oferty kupna zostanie w następnym patchu na jakiś czas odłączona od marketu do czasu, aż problem nie zostanie zażegnany.
  13. Could you share some more details? I don't really understand what the thread is about.
  14. Wizi

    Sterowanie

    Ciesze się, że mogłem pomóc
  15. Wizi

    News info

    We've posted news on our website about the things you can expect to be added in the nearest future. https://saiyansreturn.com/news Have a nice evening!
×
×
  • Create New...