Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/25/21 in Posts

  1. Hejka, w tym temacie chciałbym zaproponować zmiany które mogłyby zostać wprowadzone na serwer, są to moje osobiste przemyślenia i zachęcam każdego by wyraził swoje zdanie dotyczące moich propozycji. Dlaczego zakładam taki temat? Otóż zbliżam się do maksymalnego poziomu 435 i gram w tą grę ponad rok czasu i uważam że posiadam wystarczające doświadczenie by móc wyrazić swoją opinie i zaproponować zmiany które myślę że wyszłyby każdemu na dobre, nie będę proponował nowych rzeczy które można by dodać do gry bo tego można by wymieniać dużo a wiadomo że każdy taki projekt jest czasochłonny. Propozycje będę wypisywał punktowo po kolei. 1. Podziemia Zombie: Na początek chciałbym poruszyć temat podziemi do których możemy się dostać za pomocą portalu który przenosi nas za opłatą która wynosi 10000 zeni i 100 Infernal Essence za każde piętro. Zmiany: -Zmienić koszt Wejścia na Kolejne piętra z 100 do 50 -Zmienić drop potworów, usunąć perły i zastąpić je kluczami do otwierania Treasure Chest Uzasadnienie: Po pierwsze często uczęszcza się tam w celu zrobienia misji dziennej gdyż dają więcej expa niż pozostałe ale ilość essencji potrzebne na wejście zniechęca na samym starcie szczególnie gdy musimy tam wchodzić w większej ilości osób, zmianę pereł uzasadniam tym iż na dzień dzisiejszy to miejsce jest mało uczęszczane ze względu na brak zysku a wypadanie kluczy myślę że zachęciłoby graczy do chodzenia tam i urozmaiciłoby trochę rozgrywkę. Rozumiem że nie może tam wypadać za dużo przedmiotów gdyż wchodzimy tam z ograniczoną ilością capa dlatego klucze byłyby odpowiednie. 2. Hunter Squad Zmiany: -zmienić misje z nagrodą w postaci kompasu i zegarka z 7 misji na 30 -zmienić system nagród za misje dzienne za poszczególne namioty i zamienić je na skrzynki z poziomem prawdopodobieństwa: 1 Namiot: Złota skrzynka 80% Platynowa 18% Diamentowa 1% 2 Namiot: Złota skrzynka 50% Platynowa 50% Diamentowa 2% 3 Namiot: Platynowa Skrzynka 80% Złota 20% Diamentowa 3% 4 Namioty: Platynowa Skrzynka 95% Złota 5% Diamentowa 5% Uzasadnienie: Na dzień dzisiejszy nikt nie robi misji dziennych bo się nie opłaca ich robić, nagroda jest zbyt słaba a myślę że skrzynki z pewną szansą na diamentową skrzynkę zachęciłoby graczy do robienia daily a co za tym idzie zapotrzebowanie na itemy które są tam potrzebne by się pojawiło i ożywiłoby trochę rynek, jak również zwiększenie poziomu na przedmioty które się dostaje z 7 misji uważam za zbyt wczesne a tak gracze mieliby powód by zrobić więcej misji. 3. Misje dzienne na Future 3.1 Drony Zmiany: -zmienić nagrodę z przedmiotów na Normal Future Orb Uzasadnienie: Pierwotny zamysł tej misji był chyba taki by ułatwić nowym graczom pozyskanie przedmiotów w razie śmierci i utraty ich na Future ale na dzień dzisiejszy ta misja jest bezużyteczna i nikt jej nie robi a myślę że orby przydałyby się każdemu a w szczególności nowym graczom którzy mogą mieć problem wydropić swoje pierwsze 9 orbów. 3.2 Future Orb Zmiany: -zmienić szansę na wypadnięcie seta Diamond Core i ustawić by z każdym kolejnym oddaniem orbów szanse zwiększałaby się o mały procent aż do uzyskania itemu po czym resetowała do 0 Uzasadnienie: Na tą chwile uzyskanie Diamond Core itemów tym sposobem graniczy z cudem i na dzień dzisiejszy znam tylko jedną osobę która miała na tyle szczęscia i wylosowała Diamond Core item, zmiana ta powodowałaby by gracz miał świadomość że małymi kroczkami zbliża się do celu i nie zniechęcałoby go do farmienia orbów. 4. Smocze Kule Zmiany: -Dodać opcje ponownego losowania jednego z dostępnych bonusów na przedmiocie Uzasadnienie: W grze składanie seta z zwykłych przedmiotów polega wyłącznie na szczęściu a dodanie takiej opcji by można by za losować ponownie wybrany jeden z 3 bonusów na przedmiocie w zamian za 7 smoczych kul dałoby szanse graczom na złożenie idealnego seta i zachęciłaby do zbierania smoczych kul gdyż na wyższym poziomie nie ma co z nimi robić prócz sprzedawania ich a z drugiej strony myślę że nie byłoby to przesadzone gdyż po raz kolejny polegamy na szczęściu. 5. Robotic Island Zmiany: -zmienić by można było tam wejść tylko z Premium Account Uzasadnienie: Sporo ilość osób robi Robotic Island z różnych kont by jak najbardziej zwiększyć zysk, dodanie opcji by można było tam wejść tylko z premium dałoby wam zastrzyk gotówki bo i tak myślę że opłacałoby się wykupić premium na innym koncie by tam chodzić. 6. Losowanie tasków Zmiany: -dodać opcje wcześniejszego losowania tasków za zeni w grze zależnie od naszego lvla dać przelicznik zeni by taki np 300 poziom płacił 80 tysięcy za losowanie ponowne Uzasadnienie: Sporo osób narzeka że po wróceniu z pracy nie mają zbyt dużo czasu by szukać taska który da im najwięcej expa więc moją propozycją jest by można było za gotówkę za losować jeszcze raz bez limitu czasu, uszczupliłoby to nadmiar pieniędzy na serwerze a pracującym graczom pozwoliłoby wybrać szybciej misje. 7. Fissure Zmiany: -dodać wypadanie z nich kluczy do otwierania skrzynek Uzasadnienie: Dużo osób nie atakuje Fissure na expowiskach gdyż nie widzą w tym żadnego sensu, a co za tym idzie w obrocie nie ma infernal essence, jeśli fissure dropiłyby klucze gracze mieliby korzyść z bicia ich a co za tym idzie na market trafiałyby infernal essence które nie były by komuś potrzebne. 7. Hell Zmiany: -zablokować możliwości wypadnięcia przez drogę węża Uzasadnienie: Od początku gry by skrócić sobie dystans, gracze schodzą do piekła po prostu spadając umyślnie z drogi węża, niestety dużo graczy(szczególnie początkujących) nie rozumie że podczas tego zabiegu jesteśmy bez blessów i możemy stracić cały plecak dlatego że w grze przyjęło się że najwięcej korzyści jest z zabijania gracza który właśnie w taki sposób będzie wracał po śmierci. Podczas zabijania kogoś, druga ekipa czeka już na niego w piekle i czai się na jego przedmioty. Dużo osób przestało grać przez ten sposób bo straciło wszystkie swoje przedmioty bo jak wiadomo w grze zmienia się itemy do biegania i najczęściej jak gdzieś przebiegamy mamy swojego głównego seta w plecaku.
    1 point
  2. Hmm tutaj jest bardzo duża pula możliwości oraz nagród od fooda, hafl-senzu, senzu w początkowych dniach aby low lvl wgl mogli się dowiedzieć ze takie itemki oraz możliwość leczenia istnieje, eq z jakimiś bonusami, zeni, mała ilość PC, free rolle do daily, dekoracyjne rzeczy do domku, można bardzo dużo rzeczy wymieniać, wiadomo że pod koniec np 30 dnia jakiś skin do kinto, puara, 1h karta double loot, exp etc.
    1 point
  3. Hej @Miraxon! Przede wszystkim wielkie dzięki za wszystkie propozycje oraz za formę ich przedstawienia. Bardzo podoba mi się opis problemu, przykład rozwiązania oraz uzasadnienie. Takie posty aż czyta się z zaciekawieniem ^^ Poniżej przedstawię opinię na każdy z punktów. Cieszę się, że jako prawie 435 level wyrażasz chęć poprawy i usprawnień gry. 1) Możliwe, że 'cena' wejścia jest zbyt wysoka, ale na chwilę obecną nie będziemy tego zmieniać. Tak jak sam pisałeś, potwory tam dają więcej expa niż normalne, więc jeśli ktoś będzie chciał wejść, to pójdzie farmić te esencje : ) Możliwe, że kiedyś zwiększymy ilość esencji w grze (np poprzez dodanie ich do loota niektórych noobów, bossów, itp), jednak na chwilę obecną i tak nie ma większego problemu z ich zdobyciem. Same Fissury może również dostaną małego boosta, ale o tym w punkcie 7. 2) Tu bardzo fajna propozycja zmiany. Jednak procenty muszą mieć 100, skoro dostaje się jedną skrzynkę : D Jeśli w pierwszym namiocie na skrzynkę mam 80% i nie wpadnie, zostanie mi 20%, z czego 18% na platynową, 1% na diamentową, a co z pozostałym 1%? Co do samej zmiany, to jak najbardziej na +. Odnośnie kompasu i zegarka - tu jak najbardziej również się zgadzam. Dużo osób robi tylko do 7 misji, aby odebrać zegarek i kompas i potem odpuszczają całkowicie questa. Masz rację, że jeśli zamienimy nagrody misji 7 na poźniejszą, to zachęci na pewno graczy do robienia większej ich ilości. W planach jest mini rework Hunter Squada, będziemy go na pewno urozmaicać, ale na chwilę obecną nie jest to priorytetem, więc nawet przybliżonej daty nie mogę podać. 3) Tutaj ciężko mi się odnieść do tych zmian. Nie wiem, czy zmiana nagrody z dronów jest konieczna, może bardziej zbuffowanie obecnej? Pomyślimy coś na pewno, bo masz rację, że może się nie za bardzo opłacać to daily : D Co do Diamond Core Seta, to jak najbardziej coś da się zrobić, bo wielu graczy już narzekało na baaaaaaaaaaaaaardzo dużą rzadkość tego seta. Pytanie tylko, czy nie jest to jednak dobre, gdy przedmiot ma tak niezwykłą rzadkość, bo wydropienie go przyniesie mega uciechę ^^ Ale możliwe, że właśnie zwiększymy szanse z każdą oddaną ilością orbów. Jednak to również nie jest priorytetem. 4) Mamy już w planach pewien system odnośnie bonusów w itemach i ich ponownego losowania, ale szczegółów nie będę zdradzał : ) 5) Tu całkiem ciekawa zmiana, myślę, że da się zrobić. Możliwe, że nawet dość niedługo ^^ 6) O losowaniu tasków za zeni już myśleliśmy i na pewno pojawi się to w grze. Niestety nie wiem kiedy 7) Bardzo prawdopodobne, że zwiększymy exp z Fissure i dodamy do nich klucze lub jakiś inny loot. Tak, aby każdy chciał bić te Fissurki : D 8 ) Tutaj się sugerowaliśmy Anime, tam spadało się z drogi węża, więc chcieliśmy to zachować. Możliwe, że dodamy w niektórych miejscach tam Non-pvp zone, aby właśnie nieświadomi gracze nie tracili swoich plecaków.
    1 point
  4. Siema, @DeVoR! Bardzo podoba mi się pomysł z nagrodami za codzienne logowanie, może on trwać do 30 dni, gwarantując co najmniej 4 nagrody uważane za "dobre", jak ten Daily re-roll, będący 1 na tydzień... To otwiera miejsce na inne mniejsze nagrody, takie jak te dostępne w otwarciu Twitch Boxa! Gdybyśmy mieli zrobić burzę mózgów, co oprócz nagród za pośrednictwem Twitch Box, można by dać jako codzienną nagrodę za log-in? Uściski, John.
    1 point
×
×
  • Create New...